Jag är tio år!

"du verkar ha stora problem om vad hora betyder. det är inte moget man kan tro att du är 10 år. du borde inte blogga om du ska skriva sådana saker för man blir bara upprörd. du är vidrig! att du inte kan lösa saker som en vuxen människa och skriva att en person ska dö eller att du ska misshandla den. det står inte rätt till i ditt huvud. tvi för dig din vidriga människa."

Vill du ha ett tips om jag är så vidrig och inte borde blogga? Gå inte in på bloggen då ditt atard! Jag bloggar för mig själv och ingen annan, sen att DU går in på bloggen och läser vad JAG skriver är väl för fan inte mitt fel?
Tvi för dig din dumma individ!

Aaa... Fast... Neee... Like a Somebod-eee!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, men nu funka ju designen iaf! Men äre att du får texten i typ skrivstil på din dator eller? För jag har sett att det blivit så hos vissa, så ska höra om någon kan hjälpa mig att ändra teckensnittet :)

2010-11-19 @ 12:31:18
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0